14 / 100

Importér

Spoločnosť AG Náradie sa vyprofilovala ako významný distribútor náradia. Spoločnosť dlhodobo spolupracuje s významnými priemyselnými podnikmi na Slovensku a mnohými distribučnými spoločnosťami v rámci celej republiky. Zamestnávame viac ako 50 kvalifikovaných spolupracovníkov.

Ponúkame viac ako 20 000 položiek k okamžitému dodaniu a ďalšie desaťtisíce formou objednania. Naša ponuka je spracovaná v niekoľkých katalógoch,  objednať tovary, ktoré bezplatne ponúkame naším partnerom. Tovar bezplatne distribujeme zákazníkom v rámci našich rozvozových trásách. Spoločnosť disponuje 2 vlastnými distribučnými centrami – Trnava, Piešťany

  • Spoločnosť je distribútorom významných značiek náradia triedy Profi
  • Tona, Zbirovia, Narex, Ajax, Esab, Knipex, Gedore, Pferd, Tyrolit, Bahco,
Spoločnosť je dlhodobým držiteľom certifikátu – systém riadenia kvality – ISO 9001
politika certifikát
1

Krátke predstavenie spoločnosti

  •  Vznik : 1991
  •  Právna forma : Spoločnosť s ručením obmedzeným
  •  Zapísaná : Okresný súd Trnava, oddiel: Sro, vložka číslo: 1038/T
  •  IČO : 18049401
  •  IČ DPH : SK2020390438
  •  Základné imanie : 20 000 Eur

Predmet činnosti – distribúcia tovarov technického charakteru

  • dielenské náradie ručné
  • dielenské náradie elektrické
  • zváracie materiály a potreby
  • záhradné náradie
  • stavebné náradie a potreby
  • ochranné pracovné prostriedky
  • brúsne a rezné materiály
  • vybavenie dielní, kompresory

Politika kvality - spokojný zákazník je naša najvyššia priorita

  • Kvalita je vecou každého z nás – každý deň.
  • Odpovednosť vedenia firmy za zavádzanie a uplatňovanie systému kvality je nezastupiteľná.
  • ISO 9001 – spojnica s našimi dodávateľmi i odberateľmi.
  • Spokojný zákazník – naša najvyššia priorita.
  • Zákazníkom je každý, komu odovzdáme svoju prácu.
  • Viac vedomostí, viac profilu
  • Rýchla a kvalitná obsluha zákazníka a technické parametre výrobku sú základom našej vysokej   konkurenčnej schopnosti.
  • Našim kapitálom sú naše schopnosti a naša značka.
  • Neobávaj sa problémov – obávaj sa len nedostatku tvorivých,konštruktívnych a správnych reakcíí na ne.   
  • Trvalé zlepšovanie systému a dodržiavanie zákonných požiadaviek vo vzťahu k zákazníkom
  • Mysli globálne konaj lokálne – spoločnosť podporuje regionálne aktivity.